Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hur börjar man?

TheHunted

Trådstartare
Hej! hittade ingen tråd så frågar nu:
Hur börjar man tävla fälttävlan?
Har förståt att man måste ha ett spe. kort för att tävla just fälttävlan, hur skaffar man det och var?

Bor i Skåne, Simrishamn, Var är närmaste banorna?

Jätte tacksam för svar skulle jätte gärna villja ställa upp i nån tävling...

//TheHunted

Sv: Hur börjar man?

Skurups ryttarförening har en bana vid Skönabäck, Sydslätten har en bana vid Häckeberga (Genarp), Flyinge har en bana, Gärds, Vinslöv....(det finns fler men dessa är väl närmst dig). Fälttävlanskortet kan du ta genom någon klubb eller fälttävlanstränare. Kolla med någon av klubbarna som jag nämnde ovan, eller kolla på vilka fälttävlanstränare som finns i Skåne (står på Ridsportförbundets hemsida) och ring någon av dem

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5531 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
Svar
14
· Visningar
1 205
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
1 543
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
1 570
Kropp&Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
1 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Övergång till fisk?
  • Förlossningstråden
  • Bebissug och kropp som skriker

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar