Hur börjar man?

TheHunted

Trådstartare
Hej! hittade ingen tråd så frågar nu:
Hur börjar man tävla fälttävlan?
Har förståt att man måste ha ett spe. kort för att tävla just fälttävlan, hur skaffar man det och var?

Bor i Skåne, Simrishamn, Var är närmaste banorna?


Jätte tacksam för svar skulle jätte gärna villja ställa upp i nån tävling...


//TheHunted
 
Sv: Hur börjar man?

Skurups ryttarförening har en bana vid Skönabäck, Sydslätten har en bana vid Häckeberga (Genarp), Flyinge har en bana, Gärds, Vinslöv....(det finns fler men dessa är väl närmst dig). Fälttävlanskortet kan du ta genom någon klubb eller fälttävlanstränare. Kolla med någon av klubbarna som jag nämnde ovan, eller kolla på vilka fälttävlanstränare som finns i Skåne (står på Ridsportförbundets hemsida) och ring någon av dem
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Hästvård Hej alla kloka hästmänniskor! Med sommaren kommer alla funderingar kring hur vi med lättfödda hästar och ponnysar ska göra. Jag har...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp