Hur bor vi?

Fibusen

Trådstartare
Hur ser erat hus/lägenhet/stuga/husvagn osv ut? Hur bor alla bukisar egentligen?

(Enbart bild från utsidan)

Så här bor jag:
470B00BF-E37F-4A90-8F77-194E2043E375.jpeg


Hoppas fler vill haka på!
 
Jätteroligt att jag i flera år försökt övertyga min sambo om att röda trähus med vita knutar inte alls är så vanligt i Sverige som alla tror utan att det mest är en stereotyp som fastnat och blivit till någon slags sanning. Tror inte jag ska visa honom den här tråden :laugh::angel: (känns lite som när jag försöker övertyga icke-svenskar om att alla svenska tjejer minsann inte alls är blonda och blåögda, och sen inser att 7 av mina 8 svenska tjejkompisar är just blonda med blå ögon :cautious:)

MEN vilka fina och drömmiga hus ni visat upp hittills! Ska se om jag hittar en bild på vår enkla boning :)
 
Jätteroligt att jag i flera år försökt övertyga min sambo om att röda trähus med vita knutar inte alls är så vanligt i Sverige som alla tror utan att det mest är en stereotyp som fastnat och blivit till någon slags sanning. Tror inte jag ska visa honom den här tråden :laugh::angel: (känns lite som när jag försöker övertyga icke-svenskar om att alla svenska tjejer minsann inte alls är blonda och blåögda, och sen inser att 7 av mina 8 svenska tjejkompisar är just blonda med blå ögon :cautious:)

MEN vilka fina och drömmiga hus ni visat upp hittills! Ska se om jag hittar en bild på vår enkla boning :)

Om jag kommer ihåg ska jag ikväll fota mitt gula tegelhus :D Lite så att det jämnar ut sig ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
618
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 705
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 746
Senast: Breaktown
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 649
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp