Bukefalos 28 år!

Hur byter man mopphuvud?

gul_zebra

Trådstartare
Okej, dum fråga förmodligen - men jag får inte av det gamla mopphuvudet och fattar inte vad jag gör för fel. Jag sliter och drar, händer inget. Provade trycka på de där två pluttarna ifall det är nån slags knappar, fortfarande inget. Hur ska man bära sig åt egentligen? Känner inte direkt för att köpa nytt skaft och allt bara för att få byta mopphuvud :crazy:
 
Sv: Hur byter man mopphuvud?

Om det är två pluttar på sidorna, och en sån platt mopp med kardborre, så ska du trycka in dom och dra ut det samtidigt :)
 
Sv: Hur byter man mopphuvud?

Haha men fan vad dum jag är, eländet skulle bara skruvas av :D Pluttarna höll visst bara själva "håren" på plats.
Tack för svar! Nu sitter nya huvudet på :banana:
 
Sv: Hur byter man mopphuvud?

Haha, tänkte skriva det som tips också men sen tänkte jag "Nej, det har hon ju säkert redan provat...":D
Skönt att det ordnade sig! :p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 373
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 112
Senast: Voeux
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 803
Senast: Trasten
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 441
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp