Hur få tag på roliga SMILEYS??

milly

Trådstartare
Har sett många använda ANDRA smileys än Bukes egna... (som finns här bredvid när man skriver ett inlägg)

Var får man tag på sånna? Är det gratis?
(jag är helt väck vad gäller datorer o sånt) :angel:
 
Sv: Hur få tag på roliga SMILEYS??

testa att högerklicka på en sån smiley nästa gång du ser en..
och så går du ner till egenskapar/propeties och där hittar du bildadressen och kan därmed gå in på hemsidan där smilysarna finns
 
Sv: Hur få tag på roliga SMILEYS??

sweep skrev:
testa att högerklicka på en sån smiley nästa gång du ser en..
och så går du ner till egenskapar/propeties och där hittar du bildadressen och kan därmed gå in på hemsidan där smilysarna finns
Dock vet man ju inte om man hamnar på en "säker" sida dÅ?
 
Sv: Hur få tag på roliga SMILEYS??

Menar du en sida där man kan direkt länka bilderna?
 
Sv: Hur få tag på roliga SMILEYS??

ScissorHands skrev:
Menar du en sida där man kan direkt länka bilderna?

Jag gissade bara att Milly eftersökte en sida som vi andra visste var säker och gratis! :D
 
Sv: Hur få tag på roliga SMILEYS??

vadå säker??


hae36.gif


här är en bild och högerklickar jag så får jag fram att adressen är http://www.websmileys.com/sm/aliens/hae36.gif

alltså så måste bilden ligga på www.websmileys.com och då kan jag hitta en massa mera bilder

länkar någon till en bild här på buke så borde den vara "säker"
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 905
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: SiZo
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 963
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 396
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp