Hur fäster jag de i bettet.

Cattis_E

Trådstartare
Hjälp!
Om inte jag minns fel är dessa köpta som westerntyglar (Fråga mig inte varför jag köpt i syntet, de har legat hos mamma oklart antal år (15+).
Men jag kan för mitt liv inte räkna ut hur jag ska trä dem för att fästa i bettet om jag nu skulle vilja använda dem...

Nån som vet?
 

Bifogade filer

  • IMG_20210624_165627.jpg
    IMG_20210624_165627.jpg
    245,1 KB · Visningar: 141
Du trär i änden i spännet "under" remmen och sätter piggen i hålet. Så resten av remmen låser fast änden, gör jag mig förstådd?:angel:
 
Du trär i änden i spännet "under" remmen och sätter piggen i hålet. Så resten av remmen låser fast änden, gör jag mig förstådd?:angel:
Jag var inne på det, men jag förstår inte hur jag ska få plats med båda remmarna i spännet riktigt 🙈.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 140
Senast: Luff
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 638
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Min pappa har supit sen tonåren. Mamma har alltid städat efter honom. Han blev nykter för ca 15 år sen (han fyllde 80 idag) och det har...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: fijja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 744
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp