Hur fäster jag de i bettet.

Cattis_E

Trådstartare
Hjälp!
Om inte jag minns fel är dessa köpta som westerntyglar (Fråga mig inte varför jag köpt i syntet, de har legat hos mamma oklart antal år (15+).
Men jag kan för mitt liv inte räkna ut hur jag ska trä dem för att fästa i bettet om jag nu skulle vilja använda dem...

Nån som vet?
 

Bifogade filer

  • IMG_20210624_165627.jpg
    IMG_20210624_165627.jpg
    245,1 KB · Visningar: 141
Du trär i änden i spännet "under" remmen och sätter piggen i hålet. Så resten av remmen låser fast änden, gör jag mig förstådd?:angel:
 
Du trär i änden i spännet "under" remmen och sätter piggen i hålet. Så resten av remmen låser fast änden, gör jag mig förstådd?:angel:
Jag var inne på det, men jag förstår inte hur jag ska få plats med båda remmarna i spännet riktigt 🙈.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: kubikmeter
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 366
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 520
Senast: Flixon
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 677
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp