Hur får jag bort detta?

cambodia

Trådstartare
Kommer fram varje gång jag startar om mobilen, hur får jag bort det?! Har varit medlem på Friskis för länge sedan men är det inte längre… verkar ju inte direkt vara nåt skumt, men vill få bort det.
Hjälp mig :D
D584DB76-2A71-40D9-A222-B4F7188F3ED6.jpeg
 
Kolla under inställningar / Allmänt / VPN om du har något certifikat installerat där. Ta bort det så bör det lösa sig. Titta även under nätverk om du har något sparat där och ta bort.
 
Kolla under inställningar / Allmänt / VPN om du har något certifikat installerat där. Ta bort det så bör det lösa sig. Titta även under nätverk om du har något sparat där och ta bort.
Har försökt kolla men ska ge det ett till försök :up:
 
Hittar inget där…
När man får sådär brukar det vara ett nätverk man kopplat upp sig mot som installerat något certifikat eller som sparat sig under nätverk. Det är tyvärr vanligare än man tror :crazy:

Din andra bild är på ett certifikat från Vigor Router som du inte godkänt. Det är därför det inte fungerar. Du har inte tillåtit det den access den vill ha. Vilket är bra just nu :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 458
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 259
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp