Hur får jag igång spelet?

astronaut

Trådstartare
Jag hittade mitt Backpacker spel och blev enormt sugen på att spela, då det var länge sedan jag spelade det. Jag lyckades genomföra installationen och tänkte börja spela.
Jag tryckte på "Ny resenär" och fick upp denna ruta:

3bm9hglai0z4.JPG


Jag tryckte även på "Meny" och fick upp samma ruta, väljer jag "Continue" så kommer jag till startsidan på datorn (ej spelet) trycker jag på "Quit" så hamnar jag på samma ställe.

Någon som kan ha någon aning om vad som är fel eller klarar vår dator helt enkelt inte av det?
 
Sv: Hur får jag igång spelet?

oh, det spelet har jag varit sugen på länge nu.

har tyvärr inga tips på ditt problem dock..
 
Sv: Hur får jag igång spelet?

Tänkte bara säga att jag ominstallerade och gjorde något jag inte gjorde installationen innan och sedan funkade det.
 

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 633
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 609
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 748
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 046
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp