Hur får man bort kisslukt?

Fibusen

Trådstartare
Det har hänt en olycka i natt här inne på mattan,och det stinker hundkiss! :crazy:

Hur ska jag göra för att få bort lukten? Är en stoooor typ ryamatta,väger hur mycket som helst,och torkar aldrig,så att konka ut den och skura den är inget alternativ tyvär... Kommer aldrig att torka då. Finns det något som man kan ha på? Pissoff har jag testat,men stinker fortfarande...

Är det bara att slänga mattan? Vore jättetråkigt,för den kostade några tusen...:cry:
 
Sv: Hur får man bort kisslukt?

Skicka den på mattvätt, gör jag med jämna mellanrum med mina linneryor. Annars ska ättika funka, men då luktar det ju ättika...
 
Sv: Hur får man bort kisslukt?

Ska kika om det finns nån sån i närheten! Vad betalar du för en sån?
 
Sv: Hur får man bort kisslukt?

Min matta som oftast åker iväg är 1.8x2.2 och det brukar kosta 700-800 där jag lämnar.
 

Liknande trådar

Hemmet Hade totalt glömt bort att jag slängde i en tvätt här om dagen,idag när jag skulle tvätta igen så upptäcker jag den,och den stinker...
Svar
11
· Visningar
18 045
Senast: Karma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: cassiopeja
·
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Tispe
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 791
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp