Hur får man en spikad tråd?

A

Anja586

jag har tänkt göra en namninsamling för jag och många mer tycker att det skall finnas en lag som säger att hästar måste stå ute o hagen ett visst antal timmar fast med vissa undantag.
Jag skulle då vilja ha en spikad tråd och en länk till den på bukefalos första sida. hur gör man detta? vem ska man vända sig till?
jag är säker på att det är många här inne som delar min uppfattning.
MVH Anja
 
Sv: Hur får man en spikad tråd?

Skicka ett PM till den som är moderator på denna forumsida. Ja alltså den sidan du vill ha tråden nålad, ex. Gnägg, avel osv. Be snällt så kanske du får den nålad. Annars talar dom om för dig varför du inte får det.
 
Sv: Hur får man en spikad tråd?

hur får man reda på vem som är moderator da?
 
Sv: Hur får man en spikad tråd?

Anja, om du tittar på listan över forumen så står där vilka som är moderatorer.

Men: upprop, namninsamlingar o dyl är inte tillåtna på forumen. Vi tar bort såna trådar, vi nålar dem inte.

mandalaki/moderator på Senior, Barn och Katt
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Roheryn
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 517
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp