Bukefalos 28 år!

Hur får man servrar på counter strike?

P

Prince

Min lillbrorsa har spelat det spelet hela hösten, men i förra veckan så försvann alla servrar, och vi kan inte söka nya. Den säger bara att den inte kan få kontakt med huvudservern.
Hur skall vi göra?
Han har haft detta problem förut, men då har det hjälpt att radera programmet och ominstallera hela cs.
hjälp
 
Sv: Hur får man servrar på counter strike?

Ingen som spelar detta?
 
Sv: Hur får man servrar på counter strike?

Kolla på spelets officiella hemsida/forum? Borde finnas en avdelning för teknisk hjälp och liknande.
 
Sv: Hur får man servrar på counter strike?

Han har inte klickat i något under "Change Filter"?

Jag vet att jag råkat klicka i fel flickar och omöjliga filter-uppgifter ibland och blivit vansinnig då serverlistan inte synts. :angel:

Annars har jag ingen aning, har aldrig råkat ut för att listan försvunnit om jag inte orsakat det själv.
 
Sv: Hur får man servrar på counter strike?

Det är inte så att ni har någon brandvägg som inte låter CS komma ut på nätet eller så?
 
Sv: Hur får man servrar på counter strike?

När jag skall söka servers får jag svaret:
could not contact master game server
Har kollat brandväggen
har avinstallerat och ominstallerat minst 5 ggr
har kollat alla inställningarna
har googlat på detta och sett att fler har problem men ingen
får något bra svar.
Nu vet jag inte mer, kan det hjälpa att köpa nytt program?
Någon mer som fått detta svaret?
 
Sv: Hur får man servrar på counter strike?

google sa:

go to cstrike directory.
go to platform
then go to config
then delte master game servers
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 279
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp