Bukefalos 28 år!

Hur får man tag på en reskompis?

danilo

Trådstartare
Jag har en dröm om att göra en långritt på Irland eller Skottland, och även om jag åker med arrangör så är det ju så mycket roligare att åka tillsammans med någon. Men hur fasiken gör jag för att få tag på den personen?

Ska jag annonsera, och i sådana fall var?
Det är just nu inget alternativ att åka med någon jag känner, de har ingen lust eller inga pengar, så jag söker alltså någon "okänd" :D
 
Sv: Hur får man tag på en reskompis?

jadu.. har med funderat på det.. vill med ut och resa och rida på samma gång. men är ingen annan som är så lockad av detta..
 
Sv: Hur får man tag på en reskompis?

Samma här ! Tror jag har världens mest ointresserade polare , dom vill inte gå på Metallica konsert , ingen ridresa , ingenting :(
Så om ni planerar nått sen så kanske ja kan hänga på ? ^^
 
Sv: Hur får man tag på en reskompis?

Jag hade mer än gärna följt med om jag hade haft råd.
Fast då hade det noig hellre blivit ett FT läger lr liknande.. ;)
 
Sv: Hur får man tag på en reskompis?

Jag vill bara göra klart nu att den här tråden är för att ge tips på hur jag ska bära mig åt för att hitta resekompis. Om ni är intresserade själva så snälla pm:a mig i stället!

Tack :)
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 911
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 762
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 539
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 808
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp