Bukefalos 28 år!

Hur får man tag på support?

Madick

Trådstartare
Jag försöker få kontakt med supporten på en sajt som vägrar svara. Nån som har nån idé hur man lyckas med det?
 
Sv: Hur får man tag på support?

Har du mailat eller använt deras kontaktförmulär eller vad?
Eventuellt kan man ju leta upp telefonnummer till de (företaget/personen) som äger sajten? Och ringa och påtala att man inte lyckas få kontakt och fråga var man ska vända sig.
Behöver nog lite mer info om vad det är för sida och vilken information du har om dem innan man kan ge mer konkreta råd.
 
Sv: Hur får man tag på support?

Alla nummer, både telefon och fax är provade. Alla e-mailadresser. Personer som uppges vara ägare är googlade och eniroade (haha vilket roligt ord det blev). Ingen respons.

Vill inte skriva ut här vilken sida det gäller, men har någon bra råd hur man får tag på någon som inte vill bli åtkommen kan de PMa så skickar jag mer info.
 
Sv: Hur får man tag på support?

Rekat brev kanske? Då vet du ju i alla fall att de tagit emot ditt brev..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har försökt 285778496578 gånger nu att förnya prenumerationen på vårt playstation plus. Men det går bara inte! Varenda jäkla gång...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Mirre
·
Kläder & Bli fin Jag försökte kolla deras måttabell, men det känns som storlekarna var väldigt små. Och nej, tyvärr har jag inte möjlighet att prova på...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 592
Senast: kubikmeter
·
Relationer Min pappa vill försöka separera från sin sambo som inte har behandlat honom särskilt väl. Hon vägrar separation och hotar med självmord...
Svar
4
· Visningar
969

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp