Hur finansieras Bukefalos?

När man skrivit ett visst antal inlägg kommer en räkning. Tror gränsen är 5000 inlägg. Din räkning är nog bara lite försenad :angel:

mandalaki
 
Nej visst inte, vissa skriver bara så fort att Gunnar inte hinner skicka räkningen vid 5000. :rofl:
 
Var kan man läsa att gränsen går vid 5000 inlägg?
Gärna en länk tack // Jenny :confused:
 
Jag tänkte väl det... jamenar man har ju inte precis angett en adress när man registrerar sig på sidan.... ;)

Men jag är också lite smått nyfiken på hur han finansierar Bukefalos.... det finns ju ingen reklam på sidan tex.

// Jenny
 
hmm.. är intresserad av att se svaret, läste tråden när den var ny men glömde bort att följa upp svaret.
Ingen som vet..?
 
När Stallet.com fanns var finansierades den sidan av Hans&Bo Sport, men dom gick ju i konkurs och sidan släktes ner, det minns väl alla!

Nu vet jag inte vem som finansierar Bukefalos
 
Har det inte med shero.net att göra tro?
Någon form av konsultverksamhet kanske? :confused: *spekulerar hejvilt*
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 486
Senast: sjoberga
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Gunnar
·
Bukefalos På ett hästforum - hur är det ens möjligt? VM för islandshästar har pågått i Holland 8 - 13 augusti, Sverige har haft ett flertal...
Svar
10
· Visningar
1 208
Senast: Migo
·
Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
344
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp