Hur finner man modet att anmäla någon?

Du var snäll och han utnyttjade det och han utnyttjade dig, du blev hans slagpåse, hans spyhink, den man kunde ge sig på när han tyckte något var skit för du klarade inte av att försvara dig, du var ett lätt offer som han, monstret såg. Du gjorde inga fel, du var snäll, försökte hjälpa och fick istället ett helvete på halsen.

Det är han som gjort fel, det är han som slog, det är han som våldtog, det är han som hotat, han som skar.
Det är inte ditt fel att han är ett monster, en parasit, en sån som livnär sig på andras svagheter.


Du har inte gjort något fel Jenny, det är inte ditt fel det som hänt. Ge dig inte skulden utan lägg den där den hör hemma och förlåt dig själv för att du inte såg vad han är för ruttnande varböld.

:heartheart:heart
 
Jag skrämde livet ur @Mia_R 💔.

Jag höll på och skriva pm till henne och när jag kom hem så satt någon i sin bil på gatan. Jag fick vrålpanik minst sagt och jag kom inte fram till 112 😭.

Jag har haft en kort säkerhetsgenomgång idag (ska dit nästa vecka igen) och jag gjorde som jag blivit tillsagd - låste in mig på toaletten. Men jag min jävla idiot glömde telefonen i köket 🤦‍♀️😭.

Jag ska ringa och anmäla att han varit här nu, i alla fall stått på vägen. Om dom tar emot en sån anmälan...men det borde dom?! Jag ska ringa i alla fall! ❤

Tack till er som smsat, tack!
 
Jag skrämde livet ur @Mia_R 💔.

Jag höll på och skriva pm till henne och när jag kom hem så satt någon i sin bil på gatan. Jag fick vrålpanik minst sagt och jag kom inte fram till 112 😭.

Jag har haft en kort säkerhetsgenomgång idag (ska dit nästa vecka igen) och jag gjorde som jag blivit tillsagd - låste in mig på toaletten. Men jag min jävla idiot glömde telefonen i köket 🤦‍♀️😭.

Jag ska ringa och anmäla att han varit här nu, i alla fall stått på vägen. Om dom tar emot en sån anmälan...men det borde dom?! Jag ska ringa i alla fall! ❤

Tack till er som smsat, tack!
Föga förvånande att du blev så rädd att du glömde telefonen.
Och att Mia_R blev lite rädd är ju en normal (och egentligen ganska bra) reaktion.
Jag blir så ARG på honom.
Jag blir ledsen av att du ska behöva vara så rädd.

Det låter bra att du får hjälp nu med säkerhetsgenomgångar och annat. Så att du vet hur du ska handla när du ser honom.

Kram :heart
 
Jag skrämde livet ur @Mia_R 💔.

Jag höll på och skriva pm till henne och när jag kom hem så satt någon i sin bil på gatan. Jag fick vrålpanik minst sagt och jag kom inte fram till 112 😭.

Jag har haft en kort säkerhetsgenomgång idag (ska dit nästa vecka igen) och jag gjorde som jag blivit tillsagd - låste in mig på toaletten. Men jag min jävla idiot glömde telefonen i köket 🤦‍♀️😭.

Jag ska ringa och anmäla att han varit här nu, i alla fall stått på vägen. Om dom tar emot en sån anmälan...men det borde dom?! Jag ska ringa i alla fall! ❤

Tack till er som smsat, tack!
Hur vore det med en kontantkortstelefon på toaletten kanske? Går ju med nåt gammalt krafs om du bara ska kunna slå ett nummer?
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 063
Senast: Anonym_85
·
Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 522
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 668
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp