Hur firade ni jämnt?

MM

Trådstartare
Min man fyller 30 till hösten och jag är ute i god tid för att kunna hitta på något för honom.

Vad hittade ni på?

Han är en rätt enkel person. Inga större tillställningar men har gärna ett kalas med middagsbjudning. Han har "allt" som han behöver så han är inte den lättaste att hitta present åt. Visserligen vill han ha en ny dator men det känns som något vi kan köpa ändå, eftersom vi båda kommer använda den lika mycket och den blir inte hans så att säga.

Han reser gärna men vi har 2 barn så en resa för vuxna är inget jag kan ordna utan att ha en definitiv barnvakt och prata med hans chef bakom ryggen på honom och fixa så han är ledig. Det sistnämnda är dock enkelt att ordna då chefen är väldigt flexibel och ställer upp för sin personal med ledighet dom gånger som det behövs. Han är en ge och ta person. Det går att resa med barnen men en vuxenresa är att föredra.

Han har några nätter innestående från förra jobbet för några fria nätter på hotell, så en tripp till sthlm över en helg funkar utan att betala multum för ett finare rum. Men då måste jag berätta för honom i förtid vad vi ska göra då det bara är han som kan boka.



Har ni några tips?
 
Sv: Hur firade ni jämnt?

När jag fyllde 30 stack vi till San Francisco 10 dagar. Jag, maken och vår 4-åring.
 
Sv: Hur firade ni jämnt?

Jag fyller 30 på sensommaren i år och jag och sambon planerar en kryssning till Tallin och någon hotellnatt där.
 
Sv: Hur firade ni jämnt?

Nu nämnde han precis att han vill gå på en Jerry Williams konsert som spelas här i söder i oktober 2 veckor innan hans födelsedag. Så det kunde ju vara något :)

Men det gäller väl att boka biljetter i tid?
Har aldrig varit på konsert..
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Denna ulvlek presenteras i samarbete med allas vår @Paddington :love: Lejonkungen firar påsk! Det börjar närma sig påsk i Lejonriket...
25 26 27
Svar
530
· Visningar
19 916
Senast: Lobelia
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 359
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Inte så vetenskapligt kanske, men nog så kul :P Man får väl ta det med en nypa salt! VÄDUREN 21 mars-20 april = impulsiv...
2
Svar
34
· Visningar
2 762
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp