Hur fungerar det med semin?

T

Thuja

Jag har ett sto som jag funderar på att betäcka med en hingst som bor långt ifrån oss men jag har förstått att han även kan skicka sperma till en hingststation/ veterinär nrämare oss? hur fungerar detta? Jag läste att det finns vissa kriterier för det här med seminering, vilka är det?
 
Om du kontaktar seminstationen så hjälper de dig med att fixa allt, både med ditt sto, beställningen av seminen och själva semineringen. :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 385
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 278
Senast: Hazel
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 368
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp