Hur gamla är dem på sjöis?

Sofie1319

Trådstartare
Hej! Jag och mina kompisar funderar på att åka till sjöis nästa år men då undrar vi, ni som varit där tidigare ungefär hur gamla va dem äldsta då? Dem två senaste åren jag varit på ridläger har jag varit bland dem äldre, vet att de inte spelar någon roll men är ju inte så jätte kul. Jag fyller 15 nu i sommar så kommer alltså vara 15 eller 16 under lägret (beror på vilken vecka i åker). Är det fler i samma ålder eller är dem mycket yngre där? Tacksam för svar :)
 
Hej! Jag och mina kompisar funderar på att åka till sjöis nästa år men då undrar vi, ni som varit där tidigare ungefär hur gamla va dem äldsta då? Dem två senaste åren jag varit på ridläger har jag varit bland dem äldre, vet att de inte spelar någon roll men är ju inte så jätte kul. Jag fyller 15 nu i sommar så kommer alltså vara 15 eller 16 under lägret (beror på vilken vecka i åker). Är det fler i samma ålder eller är dem mycket yngre där? Tacksam för svar :)

Kontakta arrangören så får du nog bäst svar, ibland är det vissa veckor som har fler av vissa åldrar än andra :)
 
Jag misstänker att det är Sjöstjärnans ridläger som det syftas på. För de flesta som varit där är det ganska självklart då det är vanligt att det kallas för just Sjöis 🙂 för andra förstår jag att det inte är så självklart!
Jag blev så nyfiken och gick in och kollade, låter som en riktigt roligt läger att åka på, dock e ja för gammal även om ja uppfyller längd å viktkraven. Varför kan det inte finnas liknande läger för vuxna också?

Misstänker att TS kommer ha väldigt roligt där. :D
 
Jag blev så nyfiken och gick in och kollade, låter som en riktigt roligt läger att åka på, dock e ja för gammal även om ja uppfyller längd å viktkraven. Varför kan det inte finnas liknande läger för vuxna också?

Misstänker att TS kommer ha väldigt roligt där. :D

Jag har några av mina allra finaste minnen från mina läger och år där 😍 det var verkligen en idyll framförallt som barn. Önskar precis som du att det fanns lika härliga läger att åka på som vuxen. Och åker ts vet jag att det säkerligen kommer vara underbart oavsett ålder på deltagarna!
 
Jag blev så nyfiken och gick in och kollade, låter som en riktigt roligt läger att åka på, dock e ja för gammal även om ja uppfyller längd å viktkraven. Varför kan det inte finnas liknande läger för vuxna också?

Misstänker att TS kommer ha väldigt roligt där. :D
Jag har några av mina allra finaste minnen från mina läger och år där 😍 det var verkligen en idyll framförallt som barn. Önskar precis som du att det fanns lika härliga läger att åka på som vuxen. Och åker ts vet jag att det säkerligen kommer vara underbart oavsett ålder på deltagarna!
Det finns! Jag är stamgäst på just ett sådant läger för vuxna (dock inte denna sommar p.g.a corona), PM:a om ni är intresserade :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 757
Senast: Stereo
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 819
Senast: Mkb
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 311
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp