Hur gamla är ni?

sockerdricka

Trådstartare
Haha konstig fråga men noterade precis att Ä.U var upp till 24 år.
Insåg precis att jag har hängt en evighet på det här forumet! Fyllde 24 i år men vet att många av er har hängt här minst lika länge som mig.

Så ja, av ren nyfikenhet. Det måste ju finans en hel hög över 24 som hänger här ändå? Eller? :)

Edit: GAH jag har varit medlem i 10 år :O
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 24 och fyller 25 i höst. Fan, senior snart. :rofl:

Edit. Känner mig ännu äldre nu, när jag benämns som senior snart. Jag, 80 talist, är ihop (ok, nästan, vi är inte riktigt där än...) med en ung och fräsch 90-talist. :p
 
Sv: Hur gamla är ni?

Fyller 24 i år, postar mina trådar i ÄU men läser och skriver ungefär lika mycket på ÄU och S sen några år tillbaka. Minns när jag var under 18 och hängde på U, alla på ÄU var så hiiiimla stora :rofl: Nu tycker jag det är skitkul att se hur alla från den tiden börjar bli vuxna, skaffar barn och hus osv.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 23, fyller 24 senare i höst. Har börjat hänga lite även på S, men känner mig mest hemma här på ÄU.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Fyller 24 i år. Varit medlem i en halv evighet, 2001 enligt min profil.
Var alltså inte äldre än 12 bast när jag reggade mig. Herregud, undra hur många timmar av ens liv detta forumet har stulit hittills?! :D
 
Sv: Hur gamla är ni?

Fyller 28 i år.

Känner mig mer hemma här än på senior. Det är inte många diskussioner som tilltalar mig där.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 24 och har varit medlem sedan stallet-tiden, men under annat nick, hur längesedan det var minns jag inte.
 
Sv: Hur gamla är ni?

kl

Jag är 26 och har också varit medlem jättelänge. Har börjat skriva ett fåtal inlägg på S, men känner mig verkligen mest hemma på ÄU.


//r
 
Sv: Hur gamla är ni?

KL

Jag är 18 och har varit medlem i 6 år (hade ett annat konto innan jag bytte till detta). :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 809
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 087
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Heltidsresan forts
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp