Hur gamla är ni?

Sv: Hur gamla är ni?

Kl

Fyller 25 alldeles strax, har varit medlem i 6,5 år. Jag gillar ÄU! Känner mig hemma här :D
 
Sv: Hur gamla är ni?

Fyller 27 i sommar. Varit medlem sedan stallet-tiden :)

Din gamla hagga! Själv blir jag 27 först i höst! :p :D :D

Har varit medlem en fem år eller så. Skriver både på ÄU och S, går i perioder. Vissa saker är roligare där och vissa här, jag ser åldersgränserna som rekommendationer och stör mig lite på alla som ber om ursäkt för att de skriver på "fel" forum. Ta plats ffs! :D :D
 
Sv: Hur gamla är ni?

Äsch, vad vet väl en flicksnärta som du om världen? Jag å andra sidan har varit med lite längre, jag besitter en otrolig visdom. Exempelvis hur man bäst snor andras drinkar samt hur man behåller pokerfacet när ens kompis sabbar en toalett på krog...
 
Sv: Hur gamla är ni?

Pokerface schmokerface, om ens kompis sabbar toan på krogen är hen nog för full, nästa gång är det bara att tipsa vakten så hen blir utkastad utan att du får skulden! :idea:



Dessutom lagade jag den bara lite! :mad: :angel: :D :D
 
Sv: Hur gamla är ni?

"För full"? Jag tror inte att jag förstår de ordens betydelse.

Laga schmlaga!
 
Sv: Hur gamla är ni?

Haha, poäng där!

Uppenbarligen var de i behov av någon med lite grundläggande VVS-kunskaper, och jag vill ju inte att någon ska säga att jag inte ställer upp när behovet finns! :D
 
Sv: Hur gamla är ni?

Mammas skrev:
Din gamla hagga! Själv blir jag 27 först i höst!

Äsch, vad vet väl en flicksnärta som du om världen? Jag å andra sidan har varit med lite längre, jag besitter en otrolig visdom.
Jag, som fyller på sensommaren, är ju i sådan ålder att jag besitter stor livserfarenhet samtidigt som jag är förhållandevis ung och alert. :sneaky:
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag fyller också på sensommaren! Så försök inte vara yngre och fräschare än jag är!!

Evenstar: grymt bra skara att sälla sig till! :D
 
Sv: Hur gamla är ni?

Kul tråd :)
Jag fyller 25 i augusti och har huserat här ca 9 år, iaf under detta användarnamn, fanns under ett annat tidigare ett antal år innan det med :)

Vad gäller min vistelse här i stället för på Senior beror på samma sak som flera andra - trådarna är inte riktigt där jag är i livet om man kan uttrycka sig så?
 
Sv: Hur gamla är ni?

Måste va mitt dåliga minne som sviker!

Jag fyller världens bästa dag för övrigt.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Blev 22 i februari. Har varit här sen... ja hur länge blir det nu... Har varit här i minst 8 år iaf fast har betat av lite olika användarnamn under tiden.
 
Sv: Hur gamla är ni?

KL
Blir 23 i augusti. Fast jag är fortfarande 15 i sinnet :p Har huserat här i minst 6 år med olika nick.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 25 år och har snart varit medlem i 10 år, har dock varit mer aktiv de senaste 4 åren under ett annan nick eftersom denna påminde lite för mycket om min avlivade häst.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag fyller 26 om ca 2 veckor :) har varit medlem här sedan 4år(?) tillbaka och trivs också bäst i äu :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 801
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 073
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp