Hur gamla är ni?

Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 22 år, brukar dock säga att ungen lägger på ca 10 år ;)

Har läst länge men blev inte medlem förräns jag flyttade ut på vischan utan vänner eller hobby.
 
Sv: Hur gamla är ni?

24, fyller 25 i höst. Har hängt här sen 2006 och är givetvis den bästa Bukaren som finns.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Då måste jag vara lastgammal då som blev 27 redan i feb :p

Hänger inte mycket alls på senior, roligare trådar här ju
 
Sv: Hur gamla är ni?

Ännu en 89a, fyller 24 imorgon ;D trivs så mycket bättre på UÄ även fast jag inte skriver så mycket. Roligare diskussioner.
 
Sv: Hur gamla är ni?

24 men fyller 25 i augusti så är inte långt kvar tills jag fyller senior O_o ;)
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 23 i sommar och har varit medlem sedan buke hette stallet, men har bytt nick ett par gånger sen dess. :)
 
Sv: Hur gamla är ni?

Är 23 och hänger både här och lite på S. Diskussionerna är intressantare på S tycker jag så det blir att man läser där mer flitigt. Här läser jag mest om relationsproblem och skriver något i hälsotrådar ibland medan jag tittar in i betydligt fler på S.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag fyller 25 i år men känner inte riktigt att jag kommer kliva över till Senior ännu. Trivs bra här på ÄU!
 
Sv: Hur gamla är ni?

Höhö, du med? Jag brukar säga till sambon att han snart är 30 :o han fyllde 26 i januari.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Haha, ja jag var 20 när vi blev tillsammans. Inte trodde jag då hade vi skulle hänga ihop nu två år senare!
 
Sv: Hur gamla är ni?

kl

21 blir jag i år!
Har hängt här ganska länge, under andra nick också. Säkert sen jag var 14-15. Skriver dock inte så mycket men det finns mycket intressant att läsa ändå :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Viva
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 463
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp