Bukefalos 28 år!

Hur gamla kan dessa kaninungarna va?

Smurfoff

Trådstartare
Hur gamla kan dessa kaninungarna va? Då dem föddes under jorden och bara "ploppade" upp en dag så är det ingen som vet åldern på dem. Är i Turkiet hos min kille vi är lite nyfikna hur gamla dem kan va.

Dem lever som vilda kaniner och mamman och pappan kan man inte ens fånga. Men ungarna blir mer och mer sociala :) Iallfall mot mig. :D

Föresten när är kaninungar leveransklara?

IMG_5071_zps6a225f9a.jpg


IMG_5074_zps80b26845.jpg


IMG_5075_zps6af36a28.jpg


IMG_5081_zps67b1d40f.jpg
 
Sv: Hur gamla kan dessa kaninungarna va?

Hm, svårt när man inte vet ras... mellan 4-6 veckor säkert, de är leveransklara vid 8 veckor.
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 952
Senast: Twihard
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 565
Senast: jemeni
·
Övr. Katt En vildkatt har lagt tre ungar i trädgården hos en kollega. Han och hans fru har matat ungarna under 2 månader, och har nu lyckats fånga...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 312
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp