Hur gamla var ni när ni började rida?

Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida på ridskola första gången när jag var 8 år för att min kompis började rida. Vi red bara ett år, men sen började jag igen tillsammans med min lillasyster på en annan ridskola och red tills jag var 16. Och nu började jag igen förra året (var då 23) då min pojkvän drog med mig till en ridskola och friade till mig! Nu ska jag aldrig mer sluta, rida är det BÄSTA som finns! :love:
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 11 år när jag började rida. Red i ungefär 2 år och sen hade jag ett långt uppehåll tills jag var 29:eek:!!! Nu är jag 40 och har fortfarande inte tröttnat.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

började rida på ridskola när jag var 4 år och har ridit fam tills förra året på ridskolan då jag fick min medryttarhäst. Nu är jag dock egen häst :love:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 800
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Lutten
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 951
Senast: JohannaB
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 155
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp