Hur gammal som helst?

Z

Ziri

Jag har funderat på det här med att tävla med ungponny. Får man vara hur gammal som helst då? Om jag har ridit in en ponny och vill ut å tävla lite Lätt C-Lätt B, kan jag vara 40 år då, tills ponnyn fyller 7 år?

Har inte riktigt förstått det där :smirk:! Förklaring?
 
Sv: Hur gammal som helst?

japp, som kopparberg redan svarat så får du vara över 18år och tävla ungponny, men det blir ju såklart då bara i ungponnyklasser. Alltså inte "riktig" tävling.
 
Sv: Hur gammal som helst?

Inte till hästen fyller sju utan till det år häste fyller sju. Men ja, du får vara 100 år och rida en 6-åring :P
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 784
Senast: hhere
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 909
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 946
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 360
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp