Hur går det till på utställning?

105, så han är på gränsen till att vara för stor för att vara 3år.

Har du fortfarande kontakt med uppfödaren kan du ju fråga dom hur du ska göra...om du är osäker.

Hmm...har fjärliar i magen bara jag tänker på det :D

//B :bump:
 
Kom ihåg att det inte spelar så stor roll hur många poäng domaren ger din häst - huvudsaken är att DU tycker den är fin och snäll! Du kommer ju hem med samma häst som du åkte med...
Det kommer ju alltid fler utställningar om den första inte skulle gå så bra...

LYCKA TILL!
 
jo nu måste jag fråga en sak till jag kom på i går kväll när ja var ute me lillhästen. vad ska man ha för grimskaft eller liknande när man visar???? eller kan man ha vad som helst??
 
Är han hingst (inte föl) ska han ha träns (tycker träns är finast), annars kan man ha en lädergrimma och lägergrimskaft.....jag tycker det är finast med läder,men det är ju upp till var och en.

Min ponny ställdes ut igår, han blev bästa 3.åring och Unghingst Champion....sen vidare till Best In Show,men där fanns dom riktigt fina hästarna så där hade vi inte en chans,men det struntar jag i ...jag är SÅÅÅ nöjd ändå!!!
:dSen tyckte 2ganska stora uppfödare att jag skulle premiera honom som 4åring...*stolt*...så vi får väl se....kanske blir en godkänd hingst vad det lider!! :D

Lycka till med din lilla mini!! :)

//Rebecka :bump:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder. Jag ansvar för utskick av ett nyhetsbrev och tanken är att det ska se lite proffsigt ut (läs: inte allt för...
Svar
12
· Visningar
446
Hästvård Vår ponny har väldigt fin hovkvalitet,men usla tunna sulor. Hon är dessutom plattfotad. Hon är superöm på grusvägar och tyvärr består...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: skiesabove
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
5
· Visningar
284
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
645
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp