Hur går jag vidare?

hej111111

Trådstartare
Hej!
Jag har träffat en helt fantastisk kille. Vi har flörtat länge och häromdagen när vi var på fest tillsammans och vi båda var onyktra tände det till ordentligt. Vi hängde ihop hela kvällen, kysstes kramades o dansade. I morse skickade vi sms, typ hur är det och så. Vill ju gärna träffa honom i mer nyktert tillstånd men hur ska jag gå tillväga. Vi jobbar ihop. Hur frågar man på ett snyggt sätt om han vill ses? Vågar jag skicka ett sms och skriva typ: Tycker om dig. Vill du ses någon dag?:love:
 
Sv: Hur går jag vidare?

Har du märkt några vibbar innan, eftersom ni jobbar ihop?
Kanske bäst att först bara fråga om ni ska ses, innan du skriver "tycker om dig".

Lycka till. Älskar såna här spännande trådar om romantik som kan blossa upp :)
 
Sv: Hur går jag vidare?

Tack för ditt svar! Ja du har kanske rätt. Ska jag bara fråga om han vill ses någon dag? Ja han har sagt att han tycker om mig och gett mig mycket komplimanger. Jag är lite tillbakadragen så han har varit den pådrivande typ :)
 
Sv: Hur går jag vidare?

Hur frågar man på ett snyggt sätt om han vill ses? Vågar jag skicka ett sms och skriva typ: Tycker om dig. Vill du ses någon dag?:love:
Jag tror inte att du vågar skicka ett sådant sms, då hade du inte frågat utan redan gjort det. ;) Så skicka någonting som är lite mindre utlämnande men som ändå gör exakt samma jobb. Och tänk på att ni inte ska bestämma att ni ska ses, utan bestämma tid och plats ni ska ses.

Så skicka iväg ett sms där du frågar ifall ni ska ta en fika på onsdag efter jobbet?

Jag gillar ju i och för sig aktiviteter, och frågan är vad ni har runt omkring er som är roligt. Jag gillar att åka skridskor, så jag skulle kunna föreslå skridskor på onsdag och sen en fika, eller grilla vid rinken. Jag hade också kunnat föreslå en långpromenad runt någon sjö med hunden (jag har ju hund då ;) ). Jag hade också kunnat tänka mig att åka iväg och göra annan aktivitet.

Men föreslå inte bio eller någonting där man inte behöver prata. För det är ju just det ni ska göra.

Annars går det ju alltid att bara fråga ifall ni ska ligga efter jobbet på onsdag. Enkelt, rakt på sak och får sällan ett nej. ;)
 
Sv: Hur går jag vidare?

skickat! usch va läskigt... Pinsamt att gå till jobbet om han inte är intresserad....
 
Sv: Hur går jag vidare?

Vi pratade, kollade film och myste typ... Hihihi han är sååå snygg och han gör mig knäsvag :love:
 

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 748
Senast: Stefffie
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 092
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 912
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp