Hur gör jag med fågeln?

Önskar att jag gjorde det, men bor i bostadsrätt och det egentligen är på föreningens mark även om det är jag som nyttjar den och även om jag då egentligen skulle kunna be styrelsen om hjälp så är jag också med i styrelsen så känner att det faller tillbaka på mig ändå..
jag satt i styrelsen i min samfällighetsförening å var tvungen att gå till grannen för att få bort en fet jäkla spindel från sovrummet..... var sjukt pinsamt men jag är livrädd för spindlar och så klart han hjälpte mig utan problem.
Så var inte rädd för att fråga :)
 

Liknande trådar

Övr. Djur Varnar känsliga läsare på ämnet skadade djur På väg till gymmet i morse så stötte jag på en påkörd fiskmås. Jag själv är väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
4 311
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
2 960
Senast: Martenix
·
Utrustning hej! Märkte fö ett tag sen att ja fått mögel på nästan alla mina lädergrejer. De enda som inte var smittat var en sadel, en sele 2...
Svar
6
· Visningar
1 949
Senast: Ingridl
·
Trädgård & Växter *host harkel* Gjorde ett album med bilder på våran tomt, vi har bott här sedan 15 maj. Säljarna av huset har planterat buskar, träd...
Svar
17
· Visningar
1 905
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp