Hur gör man för att klara allt fast man inte orkar finnas?

Jag fattar inte hur jag ska orka dethär och hur jag ska kunna och bara orka ett helt jävla liv.
Som nu så har det hänt en sak som KAN bli jätte bra. Så det borde liksom finnas hopp eller hur jag ska förklara.
Men då bara för det händer nåtannat jobbigt så är det som att allt det possitiva bara sugs bort och detenda som är kvar är ett stort svart hål som det BORDE vara possitiva saker i men det är bara tomt. Och då känns det ännu mera skit för att jag VET att det har varit bra saker men ändå så KAN jag inte känna det pågrund av andra saker.
Och jag är så jävla jävla be sviken och ledsen och att allt bara känns så jävla hopp löst.
Hur gör man för att klara sig utan vänner? Ifall man inte kan ha vänner för man bara INTE klarar det men man klarar inte att INTE ha vänner heller för man har vant sig att ha det och då blir det så jävla jävla tomt när man inte har det. Men det blir lika jävla jävla tomt när man bara blir be sviken av vän skapen jätte ofta också. Så inget är som men står ut med.
Och förutom det så är det den jävla jävla äckel känslan helatiden. Och det är ännu mera nu både för äckel saker och om migsjälv och min kropp och allt. Som ska bli bättre av be handlingen men det blir ju inte bättre. Utan såfort det är nånting bra så bara rycks allt bort och varje gång så blir det mera jobbigare och att allt bara gör så jävla ont. Och jag fattar inte hur man gör för att orka bara finnas.
 

❤️
Jag har inga kloka ord att skriva, du har det så jobbigt.

Jag hoppas att det ens känns jättelite som att du har oss här på Buke att skriva med? Fast jag förstår att det inte är samma sak som att ha vänner på vanligt sätt.
 
❤️
Jag har inga kloka ord att skriva, du har det så jobbigt.

Jag hoppas att det ens känns jättelite som att du har oss här på Buke att skriva med? Fast jag förstår att det inte är samma sak som att ha vänner på vanligt sätt.
Ja lite men det är somsagt inte samma som att ha som mera nära vänner liksom. Men det hjälper iallafall att det är lite mindre ensamt ifall nån vill skriva även fast det kanske inte direkt är en vän om du fattar hur jag menar.
 
Jo fattar! Tänker att om det är lite sällskap att skriva så är det ändå positivt.

Jag tror att det är många som använder Bukefalos för att få lite sällskap, det är många människor som är ensamma på olika sätt.

På det sättet är det ju bra med diskussionsforum: man kan hitta saker som intresserar en och man hittar folk att skriva med.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
755
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 477
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 748
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp