HUR gör man med pinchos appen???

Jag kan köpa att det är roligt och enkelt med barn eller stora sällskap, men maten är så tråkig. Smakar nästan ingenting.
 
Enda restaurangen jag vill äta på, är man extremt pipig som jag så är Pinchos drömmen 😍
Snabbt går det också, 30 minuter max från man kommit in tills man åker hem, perfekt 😁
Lyx med 30 min! Här är dom svinlångsamma, slutade gå tid för det tog alltid sån jävla tid att få maten :/
 
Jag kan köpa att det är roligt och enkelt med barn eller stora sällskap, men maten är så tråkig. Smakar nästan ingenting.
Korean BBQ Ribs var lite för starka för mig. :D
Har ätit på den söder om din stad flera gånger och även den där jag bor och blir mycket sällan besviken! Dumplingsen var väl ingen höjdare smakmässigt, men då behöver jag ju inte ta dem någon fler gång. Har väl åtta favoriter och det är lika svårt att välja varje gång! :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: TinyWiny
·
Juridik & Ekonomi Har Zlantar idag men är inte så förtjust i den. Har ni någon annan budget-app att rekommendera?
Svar
0
· Visningar
207
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
Samhälle Igår upptäckte jag att SJ appen som jag alltid använt innan visar inte tåg bakåt i tiden så om ett tåg som är försenat inte har märkts...
2
Svar
22
· Visningar
939
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp