Hur gör man??

bettysmatte

Trådstartare
Den här har alltid suttit väldigt fult på "tre-kvart". När jag skulle koppla ny lampa så tog jag ner den (satt mycket löst). Nu undrar jag om jag kan få dit den igen, och hur man i så fall gör :confused: ??
20210907_184025.jpg
 
Men den är ju SÅ. pytteliten och sitter SÅ långt ner. Det känns näst intill omöjligt att lyckas träffa rätt? Kanske inte så underligt att den alltid har suttit så illa...
20210907_185317.jpg
 
Ofta är de korta just för att de ska sitta tight. Det är lite pilligt att få ihop men sitter bra. Men just den här med allt i plast kanske är svår.

Jag tänker att du hänger dit pinnen på kroken och sedan trär igenom hålet, eventuellt genom att fästa nåt buntband eller nåt i det som hänger som kan dras igenom hålet
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 640
Senast: SiZo
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: starcraft
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 302
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp