Hur göra för att slippa denna popuppreklam?

Sen några dagar har det dykt upp en till, om golden nights eller så om en krogshow
https://www.bukefalos.se/threads/ae...a-stoerre-klinik.1477565/page-2#post-18833193
Dom återfinns mellan inlägg i trådar, på sistone ligger dom ofta i högermaarginalen o poppar upp o döljer hela skärmen bara man råkar haft muspekaren över reklamen.
Det är sjukt störande, finns du inget man kan göra för att bli av med skiten @Gunnar ?:rage:
En försiktig fråga (och du har säkert redan gjort det), men frågar ändå i fall om att.
Har du testat med att tömma cachen? Det kanske är någon rackarns pixel som har hamnat fel och det därför lägger sig över hela skärmen?
För det är inte meningen att de ska poppa upp helt oregerligt.
Då får du kontakta Criteo och förklara problemet. De kanske har fått någon bugg?
 
@Gunnar Ny "mouse-over-reklam", dvs den lägger sig över skärmen om man råkar få muspekaren över reklambilden.
27547


För min del får det gärna ha hur mycket reklam som helst, men INTE när det lägger sig över skärmen på det här viset!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Om man vill slippa vintern med kyla och snö vilket land är då lämpligt att vara i med hundar? Gärna runt 20-22 grader.
2
Svar
26
· Visningar
1 660
Senast: Wingates
·
Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2
Svar
34
· Visningar
912
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: Red_Chili
·
Samhälle Titta så smart. För en introvert som inte vill ha personalen i hälarna skulle jag gärna handla i butiken och slippa bli stalkad
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 031
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp