Hur göra med altan?

Mirre

Trådstartare
Vi har inglasad altan med skjutdörrar runt om, väldigt smidigt eftersom vi har en öppen hela tiden så vår katt kan gå in på altan om hon vill. Problemet är bara att det även kommer in andra katter och fåglar ibland. Blev livat idag när vår katt kom in där och det låg en annan katt där inne, de slogs inte men det var nog inte långt ifrån. Vi gick ut och schasade bort den andra katten och tog in vår. Men hur kan vi lösa det? Vill gärna ha öppet så vår kan gå in när hon vill, men vill slippa andra katter och fåglar. Går det ens?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 591
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 571
Senast: Caoimhe
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
937
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt Jag har ju två katter och bor på gård, men än så länge är de innekatter. Båda kastrerade, en hona på 2 år och en hane på 9. Hanen är en...
Svar
3
· Visningar
604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp