Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina barn är små än men tanken är att mitt månadssparande (isk) till barnen (i mitt namn) ska kunna gå till att hjälpa dem med tex körkort.Har de kört privat eller på körskola?
Hur har ni lagt upp det för att betala allting?
Mitt barn håller just nu på att ta körkort, fyller 18 om ca nio månader. Kör än så länge mest privat, har kört två lektioner på körskola samt gått risk-ettan. Barnet har fått pengar till körkort i julklapp och födelsedagspresent från oss och mormor/morfar/moster. Vi har sparat pengar i våra namn, som är tänkt bla till körkort, men har inte behövt använda dem ännu. Antagligen behöver hen köpa till några lektioner till det paket hen har köpt på körskolan, det får vi lösa då - för det blir före nästa jul och födelsedag. Vi har bara ett barn, och bra löner så skulle kunna betala hela körkortet utan att fundera, men vill att hen står för en del också med hjälp av födelsdagspengar etc - tänker att det är bra att lära sig att det inte går att få allt gratis.Har de kört privat eller på körskola?
Vi har sparat till barnen sedan de föddes så tanken är att de pengarna ska gå till bland annat körkort. Men har de andra sätt att betala sina körkort så står det dem så klart frittHar de kört privat eller på körskola?