Bukefalos 26 år!

Hur Hög Dräktighet??

H

hotstuff

är det någon som vet om cardento har hög dräktighet?? lämnar han mest skimmlar överlag?? mvh jessica

X

Xeline

Han lämnar 50 % skimlar med färgade märrar. 75 % med skimmelston som är heterozygota och 100 % skimlar med homnozygota skimmelston.

Den enda cardentoavkomman jag känner är brun.

Hej1 Jag tror väl att han ligger ganska väl till i dräktighet. Mitt sto tog sig på ett enda skick, men då blev hon också seminerad i precis rätt tid. Har en underbar tjej född april 03, hon lär bli skimmel till slut, har varit svart, kråkfärgad och börjar nu gå över till mörkbrun stickelhårig. Hennes mor är fux.
Hälsningar nina

Liknande trådar

Foder & Strö Dräktig i stallet!! Min häst står i ett stall med ett sto som är dräktig. På dagarna har de hö som jag lägger ut, ca 20-30 kilo att dela...
Svar
9
· Visningar
684
Avel Jag startar en ny tråd för oss som har dräktigt och behöver skriva av oss. Känns som att betäckningstråden blir fel ställe. Eftersom...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
73 563
Avel En snabb helgfundering! i fredags fick jag meddelande om att de var läge att inseminera mitt sto vilket skulle göras inom kort. Idag...
Svar
9
· Visningar
1 058
Hundhälsa Hej Jag köpte min tik för ca 1,5 månad sen Förra ägaren svarar inte när man skriver då han inte vill veta av henne tyvär Min 11 årig...
Svar
3
· Visningar
877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hopplös hoppare - hjälp!
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

Omröstningar