Hur Hög Dräktighet??

H

hotstuff

är det någon som vet om cardento har hög dräktighet?? lämnar han mest skimmlar överlag?? mvh jessica

X

Xeline

Han lämnar 50 % skimlar med färgade märrar. 75 % med skimmelston som är heterozygota och 100 % skimlar med homnozygota skimmelston.

Den enda cardentoavkomman jag känner är brun.

Hej1 Jag tror väl att han ligger ganska väl till i dräktighet. Mitt sto tog sig på ett enda skick, men då blev hon också seminerad i precis rätt tid. Har en underbar tjej född april 03, hon lär bli skimmel till slut, har varit svart, kråkfärgad och börjar nu gå över till mörkbrun stickelhårig. Hennes mor är fux.
Hälsningar nina

Liknande trådar

Avel Hej, tänkte betäcka mitt sto nu i vår. Hon är född 2006 och är efter Camaro M - Helwan. Hon har aldrig haft föl tidigare ,men tog sig på...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Masse
·
Skola & Jobb Hade ett stormöte på jobbet. Man klagade främst på att det är för hög sjukfrånvaro. Covid-19 är ju säkert bakom de höga siffrorna tänker...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
12 072
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
5 304
Senast: Masse
·
Utrustning Någon som vet om det går att lasta ur hästen till vänster när hästen till höger står kvar i transporten genom fronturlastningen?
Svar
3
· Visningar
273
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 10
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 27