Hur Hög Dräktighet??

H

hotstuff

är det någon som vet om cardento har hög dräktighet?? lämnar han mest skimmlar överlag?? mvh jessica
 
Han lämnar 50 % skimlar med färgade märrar. 75 % med skimmelston som är heterozygota och 100 % skimlar med homnozygota skimmelston.

Den enda cardentoavkomman jag känner är brun.
 
Hej1 Jag tror väl att han ligger ganska väl till i dräktighet. Mitt sto tog sig på ett enda skick, men då blev hon också seminerad i precis rätt tid. Har en underbar tjej född april 03, hon lär bli skimmel till slut, har varit svart, kråkfärgad och börjar nu gå över till mörkbrun stickelhårig. Hennes mor är fux.
Hälsningar nina
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstänker är dräktig. Hon betäcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 537
Senast: Skjøldur
·
Avel Har ett 16-årigt hoppsto jag gärna skulle vilja avla på i vår (då kommer hon vara 17 år). Hon har haft ett föl tidigare vid 4-års...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Cactus
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: Elvasaga
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp