Hur högt har ni hoppat?

Sv: Hur högt har ni hoppat?

*lånar*
På min ena stora häst har jag hoppat 150 cm på ett enstaka hinder. På min andra som jag tävlar med nu har jag hoppat 1.40-1.45, på en clinic för Peter E.
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

jag har hoppat som högst 1 meter, både med mitt maxade c-ponny sto, min c-ponny (137 cm) och med en ridskole c-ponny (typ 135 cm) .. :)
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Jag TROR jag hoppat 110, pappa påstår det, men det borde inte varit mer än 100 :smirk: Det var iaf LC på en D-ponny, andra omhoppningen.

På stor häst har jag hoppat 1 meter iaf, det var inte så längesen :bump:
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Jag har hoppat 60 cm.. haha;) Ett kryss dessutom. 50 cm rättuppstående. Å andra sidan har jag bara hopptränat 2-3 gånger.
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Jag har hopat 1,85m på en höjdhoppningstävling med min leasinghäst en gång. Det är några år sedan, och jag kan ju intyga att det INTE är något jag skulle göra om nu....
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Har aldrig provat hoppa speciellt högt... Och har inte så stor koll på hur högt det högsta legat på gissningsvis starx under 130 me storhäst...

me en av ridskolans mindre C-ponnies har jag hoppat kanske 115-120, och det kändes inte ens högt! Han kan hoppa hus!

Bana har jag hoppat 1 m me c-ponny och 110 me storhäst... (på tävling)
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

1.25 m oxer med min nordis på 155 cm. Fem språngs ansats och jag mätte inte förrän efteråt. Tror både jag och hästen trodde att den andre skulle fega ur - vi kändes då lika paffa båda två efteråt :love: !
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

har hoppat 115 med min travare, han har kap. för mer men jag är en fegis. Mitt gamla halvblod hoppade jag 140 med....
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Jag är dressyrryttare och Hopprädd (förutom i skogen ;)), så jag har bara hoppat runt 50-60 cm :angel: :o
Men om man får räkna med hur högt/långt man flygit när man åkt av så är det nog en bra bit ;)
Elin
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Ett par räcken på 1.30 är det högsta jag har hoppat, och jag är grymt stolt över det eftersom jag lider av rejäl höjdskräck när det gäller hoppning. Med den underbara hästen skulle jag nog ha kunnat hoppa ännu högre dock - han var trygg och stabil och en enormt duktig hopphäst - bara att styra och hänga med.
Sen lyckades jag klättra över en rejäl trippelbarr med en annan duktig ridskolehäst, den låg väl på max 1.10 men var b-r-e-d som sjutton. Kunde knappt stå på benen efteråt, men över kom jag! :)
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Notorius skrev:
Jag har hoppat 2.5 m med min a-ponny.


:smirk:

Asså.. ärligt talat så börjar jag irritera mig skarp på dig.. du är så omogen och oseriös!

Förresten va de ju du som skulle sälja din travhäst för 20 000 och om h*n inte blev såld inom detta månadskifte så skulle h*n avlivas. + att du lät dina problem gå ut över hästen så du rent ut sagt SKET i vart hästen hamnar / vandrar från ägare till ägare, vill att dom som provrider ska betala & sedan när alla kritiserade dig så var det helt plötsligt din KOMPISS häst.. :crazy:
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Pisa skrev:
Hörde en idag som hade hoppat 1.85...

Jösses... då skulle jag nog tappat balansen.. :crazy:

jag har hoppat som högst 1.55 m med ett varmblod.
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Har hoppat 1 m som högst på mitt arabsto enstaka hinder..
tävlar för första gången på henne på valborgsmässoafton.. 70 cm, men ändå, ska bli spännande.. har ju bara haft henne i en månad.. :D
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Jag har hoppat 1,35 på ridskolans D-ponny som jag tävlar i hoppning.
Det var på en höjdhoppning på en julshow, med ett hjälphinder framför. Banor har vi tränat på runt 1,20.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: cassiopeja
·
Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 290
Senast: Masqueradee
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 803
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp