Hur högt har ni hoppat?

P

Pisa

Hejsan!

Jag är ny här på forumet =))

Men är nyfiken på hur högt ni hoppat nån gång. Hörde en idag som hade hoppat 1.85...Det är ju jäkla högt. Hade jag adlrig vågat :banana:

Glad påsk på er

/Pisa
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

ett räcke på typ 160 har jag mäktat med
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Hoppat ett hinder på 95.
En ardennerkorsning :D
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

När jag va mindre hade jag en stor halvblodskorsning som en gång tog sig över ett hinder på 180 cm med mig. jag knep me ögonen o skrek typ :angel:
Hon va så välutbildad o duktig så man behöver bara åka med. Sen hoppade vi banor på 160.

Nuförtiden hoppar jag 130-140 me nordisen.. Det räcker :banana:
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

hade inte jag heller vågat :crazy:
har hoppat 70 cm som högst. Vill träna mera hoppningm en mitt knä vill inte det, gammal skada
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

jag har som högst hoppat en meter på mitt varmblod.. det var inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara..
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Har typ bara hoppat runt en meter, dels för att jag ridit en hel del gammla hästar på senare tid som inte ska hoppas för högt eller unghästar i stället och dem har jag inte heller hoppat, mera än något litet skutt i skogen ibland.
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Jag har hoppat 2.5 m med min a-ponny.


:smirk:
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Notorius skrev:
Jag har hoppat 2.5 m med min a-ponny.


:smirk:

Inte mer än så???? Nä, nu blev jag riktigt besviken, trodde verkligen att du hade hoppat högre än så... :smirk:
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

är ju dressyrryttare och hopprädd men är stolt över att jag hoppat en bana på 1,230 med en maxad c-ponny och det var första gången jag satt på ponnyn.
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Jag har hoppat 150 med min förra storhäst.
Nuvarande har jag inte hoppat uppsuttet mer än 120, men hon är unghäst..
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Pisa skrev:
Hejsan!

Jag är ny här på forumet =))

Men är nyfiken på hur högt ni hoppat nån gång. Hörde en idag som hade hoppat 1.85...Det är ju jäkla högt. Hade jag adlrig vågat :banana:

Glad påsk på er

/Pisa


jag har hoppat 1 meter med mitt russ:) de e de högsta:)
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Enkelhinder har jag väl hoppat 115 i mina unga daar då ja inte fattade bättre än att hoppa sånt ja inte klarade av. :p
Har hoppat det på storhäst å på min lilla fjording.

Bana har ja däremot hoppat 90 cm under lite mer kontrollerade former.. ;)
Oxå det på både C,D o storhäst
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

Älskar hoppning, men är lite feg för höga hinder. Men en 1,10 måste jag ju ha masat mig över åtminstone med min minihäst. (1,52 hög)
Gällande hoppa banor tyckte jag dock att det räckte bra med 0,90 och 1 m.
 
Sv: Hur högt har ni hoppat?

hejsan, jag har hoppat 1.25 m med mitt 17åriga newforest sto, men hoppat bana på 1.10 m, men hon e en fälttävlandsponny men jag tränar/tävlar gymkhana... kjamizanr
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 210
Senast: Masqueradee
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 771
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 164
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp