Hur känns skimmelknölar i början?

finapina

Trådstartare
Har en häst med konstaterad skimmelknöl på svansroten. När jag upptäckte den,och den växte kändes den rundare som en mini-ärta. Nu är den mer i storlek som ett litet krusbär men rund fortfarande. Dock upptäckte jag för ca 3 v en lite mer oval och platt upphöjning på huden. Trodde det var ngt insektsstick men det är kvar än. Det ligger lite på sidan av ryggraden. Kan det vara en skimmelknöl, även det?
 
Har en häst med konstaterad skimmelknöl på svansroten. När jag upptäckte den,och den växte kändes den rundare som en mini-ärta. Nu är den mer i storlek som ett litet krusbär men rund fortfarande. Dock upptäckte jag för ca 3 v en lite mer oval och platt upphöjning på huden. Trodde det var ngt insektsstick men det är kvar än. Det ligger lite på sidan av ryggraden. Kan det vara en skimmelknöl, även det?
Svårt att säga utan bild men antagligen. Mina har haft knölar i olika former och storlekar 🙂
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 185
H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
62 326
Senast: Hemlig21
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 148
Hästvård Min gamle pålle fick för ett par v sedan en liten krusta liksom i huden under där sadelgjorden brukar sitta. Trodde han fått skav av den...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: godishanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp