Bukefalos 28 år!

Hur kan man spara bilden?

Sv: Hur kan man spara bilden?

Om det inte är du som har gjort den bilden får du inte använda den helt enkelt... Och förhoppningsvis hjälper inte nån dig med frågan...
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Nja, det där är inte alls sant. Hur och om man får använda material på nätet beror helt på vad det ska användas till.

Dock verkar det enklaste sättet att spara diagrammet på vara att ta en skärmdump.
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Nja, det där är inte alls sant. Hur och om man får använda material på nätet beror helt på vad det ska användas till.

Dock verkar det enklaste sättet att spara diagrammet på vara att ta en skärmdump.

Vad är det och hur gör man?
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Om det inte är du som har gjort den bilden får du inte använda den helt enkelt... Och förhoppningsvis hjälper inte nån dig med frågan...

Haha och hur vet du att man inte får kopiera?? Det är material från FN för att öka kunskapen hos befolkningen och diagrammet ska som jag skrev innan ska det var i ett dokument för ett skolarbete.

Kolla upp det innan du dömer nästa gång:smirk:
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Tryck på knappen Print Screen, sen får du klistra in i något bildbehandlingsprogram och spara.
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Haha och hur vet du att man inte får kopiera?? Det är material från FN för att öka kunskapen hos befolkningen och diagrammet ska som jag skrev innan ska det var i ett dokument för ett skolarbete.

Kolla upp det innan du dömer nästa gång:smirk:

Då kan du gå till startsidan och skrolla till den nedre delen..
Copyright © 2008 FN-sambandet

:smirk::smirk::smirk:

AM
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Bara för att något har copyright betyder det inte att man inte får kopiera eller använda det.
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Print Screen-knappen, klistra in i Paint eller annat bildbehandlingsprogram.
Klipp ur det du vill ha och klistra in i en ny bild.
Spar och lägg sedan till i det du skall använda det till.
 
Sv: Hur kan man spara bilden?

Annars tar du värdena som visas när du för musen över staplarna och gör ett eget diagram i tex Excel.
Sedan står det faktiskt att själva statistiken har källan Freedom House dvs inte sidan den ligger på.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
386
IT & mobiler I samband med jobbyte ser jag över min lagring av (privata) bilder, e-dokument etc. Jag har sedan tidigare en extern hårddisk, men...
Svar
7
· Visningar
396
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 400
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp