hur kan man vara så klantig?

M

mizz_perfect

hur fan kan ja vara så klantig. råkade ta bort alla mejl på hotmailen. ca 200st de flesta var sånna som jag måste ha kvar ang mina hästar från uppfödare osv och personer som vill köpa saker av mig eller tvärtom. :devil: :devil:

någon som vet hur man får tillbaka dom? :cry: :devil:

hjälp!!!!!!! desperat!!! :devil: :cry:
 
ååå va jobbigt.. tror inte det går att få tillbaka, emn skynda att kolla i papperskorgen i hotmejlen, det är nog där dom finns om dom finns..
 
de gick å få tillbaka dem via papperskorgen hade inte ens tänkt på å försöka den vägen.
thanks you are my angel!! :bow: :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
686
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 767
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 599
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp