Hur kan man????

Sv: Hur kan man????

Usch,skulle jag möta på en sån person skulle jag nog göra mig själv olycklig.. :crazy:
 
Sv: Hur kan man????

Det finns folk till allt här i världen tyvärr...

Jag kan inte fatta hur man kan tycka det är roligt att se en hund brännas till döds, eller för den delen se en hund bita ihjäl en annan hund och dessutom lägga bud på vem som vinner. Eller hetsa sin lilla kamphundsvalp att bita ihjäl kattungar.... Listan kan göras lång... Vissa människor borde inte få ha hund!
 
Sv: Hur kan man????

Den har väl bitit hundägaren eller förlorat ett hundslagsmål, det är ju hundens fel såklart!


(obs, ironi)
 
Sv: Hur kan man????

Detta inträffade ca 1,5 km från mitt hus, på ett gammalt militärt övningsfält där jag promenar med mina hundar ofta och rider dagligen, mycket populärt område. Kvällen det inträffade bar jag ute och red i mörkret där uppe men märkte ingenting, det ska nog de "människorna" vara glada för, min häst har inga problem med att springa över folk....

Det är ca 1 km i från där en häst förra sommaren fick sin hals avskuren (nån som minns...?)

Hade jag träffat på denna människa hade jag gladeligen utnyttjat min jägarexamen och vapenlicens....

//E
 
Sv: Hur kan man????

Detta inträffade ca 1,5 km från mitt hus, på ett gammalt militärt övningsfält där jag promenar med mina hundar ofta och rider dagligen, mycket populärt område. Kvällen det inträffade var jag ute och red i mörkret där uppe men märkte ingenting, det ska nog de "människorna" vara glada för, min häst har inga problem med att springa över folk....

Det är ca 1 km i från där en häst förra sommaren fick sin hals avskuren (nån som minns...?)

Hade jag träffat på denna människa hade jag gladeligen utnyttjat min jägarexamen och vapenlicens....

//E
 
Sv: Hur kan man????

Vidrigt.. Kan bara hoppas att någon får tag på dem som gjorde det och utsätter dem för samma sak.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur kan man????

Usch, stackars hund. Mår riktigt dåligt när jag läser/hör om djurplågeri. Känns som jag ska spy... ***** idioter, skulle göra samma sak med dom, jag skulle inte tveka.
 
Sv: Hur kan man????

det är så hemskt. jag som många andra skulle gladeligen döda sånna idioter.... finns inget som gör mig så förbannad som när djur far illa..... så jag hoppas jag slipper komma på nån idiot... för fängelse vill jag inte i :angel:
 
Sv: Hur kan man????

Fy f*n. Hur i h*****e kan en människa göra något sådant. Om hunden måste avlivas så kan man väl för f*n ge hunden ett värdigt slut och åka till en vet. :mad: :devil: :devil:
 
Sv: Hur kan man????

men gud!! hur kan man göra något sådant? är den helt puckad elelr som bränner ihjäl ett oskyldigt liter djur??:O
 
Sv: Hur kan man????

Men fy!! :eek:
var en gubbe i Gävle förut som eldade upp sin schäfer levande i ett oljefat :cry:
 
Sv: Hur kan man????

Hade han asiatiskt påbrå? Det är ju rätt vanligt i Asien att slakta hundar på mycket grymma sätt.
 
Sv: Hur kan man????

En gång skrev jag ett inlägg att: ingenting förvånar vad det gäller människor. Fick mnrga inlägg att JAG är känslokall... Lite stämmer..men inte allt...jag VET att merparten av oss människor är djurplågare....Det handlar inte om fysiks misshandel utan psykisk...En gång skrev jag om en alkoholists hund på vårat torg i våran förort, som fick valpar....Tiken tillhörde en alkis...sedan delade han ut valparna när dom var 5 v till sina alkis polare. Jag säger det igen....det är inte förvånat i mitt sinne att folk i bland är idioter..men ibland undrar jag varför folk är så hemskt passiva..liksom väntar på att åpgon annan ska fixa det...eller det...Ta ton säger jag
 
Senast ändrad:
Sv: Hur kan man????

jag kommer ihåg det med hästen oxå usch......hatar sådana människor...... :mad:
 
Sv: Hur kan man????

kan inte komma på något tillräckligt fult o hemskt sätt att uttrycka vad jag känner för dessa hemska, vidriga, rent utsagt äckliga avskum som gör djur illa..

:mad: :mad: :mad:
 

Liknande trådar

Hundträning Planen är att sälja mitt hus och skaffa en lägenhet men då blir problemet att jag har två små bjäbbor. Om det går att träna bort...
2
Svar
32
· Visningar
3 008
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa Hundens trampdynor känns torra och lite ytliga sprickor. Funderar på att testa tassalva. Tankar om ris eller ros eller tips på produkt...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: Harrysen
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: geting
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 396
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp