Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

L

LSD547

Vad jag kan utlösa utav min "profil" så står det;
Denna sida har haft 2,725 besök.

Och då har jag nyligen kollat igenom många som har varit medlemmar här längre än mig, och dessutom har 10,000+ i postcount. (mer än mig)

Vad är detta? Av att döma utav dom inlägg jag skriver så verkar dom flesta människor störa sig på dom, men det kanske är en utav sakerna som gör att folk trycker på min profil? Och jag brukar faktiskt inte vara inloggad här övh längre, men ändå stiger min profilvisning markant från varje gång jag loggar in.

VEM VAR DET? VEM VAR DET SOM TRYCKTE?


För att visa vad jag menar.

miamiSwing medlem: 2005-07-26
Denna sida har haft 651 besök.

reykur medlem: 2003-02-04
Denna sida har haft 1,646 besök.

Murphy medlem: 2006-01-15
Denna sida har haft 544 besök.

Kissing Spine medlem: 2005-02-07
Denna sida har haft 3,096 besök. (ca 300 mer)

lizan medlem: 2001-07-01
Denna sida har haft 2,590 besök. (huvudmoderator här(?), över 25k inlägg)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

men om du startar trådar som är "irriterande" för folk så är det väl inte så konstigt att man går in och tittar på din sida.

jag gör det alltid för att se vad personen skrivit förut förut.

så nu kommer jag kolla din sida och se vad du skrivit förut.
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Precis!
Det är som med bloggandet, minst hälften av de som har kollat din sida hatar dig ;) :devil:
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Då är jag nog väldigt hatad eller så skriver jag irriterande inlägg ;)

Denna sida har haft 3,235 besök
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Då är jag bara hälften så irriterande/hatad som du, jag har bara 1,564 besök. ;)
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Njae, jag startar aldrig någon medvetet för att irritera folk, men det verkar vara oundvikligt.
Dock så tror jag inte på den teorin, förstår inte varför man skulle vara intresserad utav att kika in någons profil som man bara stör sig på.
Enda anledningarna jag kommer på är väl att man kan kanske vill se något galleri eller följa resten utav personens inlägg.

Så just att folk besöker ens sida mycket pga att man är irriterande var väl bara en liten teori.
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Moderatorer gör exakt så, går in på profilen och kollar upp nissar som skriver märkliga inlägg. Ibland tar man genvägen via länkarna på användarnamnet i det tråkiga inlägget, men ibland så vill man se hela profilen för att få ett bättre grepp.

Även innan jag var moderator så gick jag ofta in på profiler för att kolla vad det var för en jeppe som skrev så bra, så kasst, eller bara så märkligt.
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Sen kan ju även det faktum att just detta nick har en känd drog i början av namnet bidra till att folk kollar, eller vad tror ni?
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Du är kille, va?

Om du i stället för Ort: Vafan ska jag göra åt min faakking skjorta?! hade skrivit Lyckligt gift så hade du haft 12 kollar på profilen;)
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Jag tror att LSD raggar sidvisningar.:idea:

Och med denhär tråden ramlar det säkert in en bunt till-och nej, jag har inte varit där-än iaf.
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Vill bara förtydliga att jag inte hade för avsikt att raljera med LSD med mitt inlägg, snarare med de mer killhysteriska kvinnliga falangerna på buke.
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Kan man se statistik någonstans på besök på sidan? Eller är det bara inläggen som räknas?

Jag kollar sällan på profilerna, om jag vill se om användaren har en blogg eller kolla dens ålder. Men oftast hamnar jag där för jag klickar fel.
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Nu bumpar jag väl den här.
Givetvis vill jag inte ha några besökare pga detta inlägg, även fast jag givetvis kommer få det.

Och jo, jag är kille. Och eftersom jag endast (nästan uteslutande) har hängt på ÄU så vet dom flesta det.
Men det kanske är ligger naturligt hos er damer att spana in sådant, mig själv gör jag ingen skillnad på vad dom heter som användare eller har för bilder eller bor någonstans. :)

Tack för svaren hursomhaver!
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Nu bumpar jag väl den här.
Givetvis vill jag inte ha några besökare pga detta inlägg, även fast jag givetvis kommer få det.

Och jo, jag är kille. Och eftersom jag endast (nästan uteslutande) har hängt på ÄU så vet dom flesta det.
Men det kanske är ligger naturligt hos er damer att spana in sådant, mig själv gör jag ingen skillnad på vad dom heter som användare eller har för bilder eller bor någonstans. :)

Tack för svaren hursomhaver!


Jag kan ju bara svara för mig själv, och jag vet inget om dig eftersom jag aldrig är inne på ÄU, men jag brukar via profilen kolla in vad en del användare skrivit tidigare om jag blir nyfiken. Om någon skrivit något extra tänkvärt, om någon svår situation eller bara något osedvanligt korkat... ;)
 
Sv: Hur kommer det sig att jag har så många sidvisningar?

Nej jag tänkte på om man klickar upp medlemslistan, då kan man ju sortera den efter antalet inlägg man skrivit. Kan man sortera efter besök i profilen oxå eller syns de bara om man går in på någont å kollar?

Undra varför jag har så många besök...*hrm*
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp