hur kommer jatg tillbaka till valt forum?

cusan

Trådstartare
Jag är ju ingen dator mästare och nu måste jag fråga: När jag är inne på ett forum tex avel och gör ett inlägg, blir jag kvar vid mitt inlägg, även när jag skickat det.Jag vill tillbaka till alla trådar på det forum jag var genom att trycka på någon knapp....VILKEN? idag trycker jag på inriktningar-avel etc för att komma tillbaka. Kan ni hjälpa mig?
 
Sv: hur kommer jatg tillbaka till valt forum?

För att komma tillbaka till det forum den tråd du läser ligger på kan du trycka på denna knapp tex .
 
Sv: hur kommer jatg tillbaka till valt forum?

Längst ner på sidan, på högerkanten har du en rullningslist. Där står redan det forum du är inne på och har svarat i. Bara tryck på OK-knappen till höger om rullningslisten.
 
Sv: hur kommer jatg tillbaka till valt forum?

det finns även en direkt-meny under bukefalos-logan-hästen om man skulle vilja flippa till annat forum..
 
Sv: hur kommer jatg tillbaka till valt forum?

vilken äcklig tunga!! *ler*

tack vad proffsigt du har gjort!! tack igen!
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 987
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 407
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Hundträning Hej, vi har två tikar - mor och dotter. Jakthundar så vistas i hundgård dagtid och de bor hos min särbo så jag är bara där på...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp