Hur lägger man till en plats på FB?

Bapelsin

Trådstartare
Jag skulle vilja lägga till vår adress bland platserna man kan välja mellan när man ”checkar in” på Facebook, men jag fattar verkligen inte hur man gör. Har testat både via appen och via webbläsare. Har googlat men jag har inte de ”knappar” som ska finnas enligt beskrivningarna. Hjälp!

Använder iPhone om det är relevant.
 
Längst upp i scrollen, klicka "Vad gör du just nu?"
Klicka "Checka in"
Scrolla allra längst ner bland möjliga platser att checka in på
Klicka "Lägg till en ny plats"
Följ anvisningarna

Förmodligen behöver du ha Platstjänster aktiva, både globalt i mobilen och för FB som app.
 
Längst upp i scrollen, klicka "Vad gör du just nu?"
Klicka "Checka in"
Scrolla allra längst ner bland möjliga platser att checka in på
Klicka "Lägg till en ny plats"
Följ anvisningarna

Förmodligen behöver du ha Platstjänster aktiva, både globalt i mobilen och för FB som app.
Haha, det var lite för lätt helt enkelt :cautious:
Tack!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 633
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp