Hur länge har ni varit aktiva som medlemmar?

Gumman

Trådstartare
Det är länge sen jag skrivit något på Bukefalos. Var med redan på stallet tiden. Blev uppmärksammad att min användare har funnits på Buke i hela 19 år. Känns som en evighet. Kanske vi som träffades för ca 20 år sen stråla ihop när pandemin är över? Vilka var med då och är fortfarande aktiva som medlemmar?
/Gumman
 
Är inne på mitt artonde år. Sen har jag ju varit mer och mindre aktiv i perioder, men det är ändå en rätt lång tid.
 
10 år för min del men jag kommer ihåg att jag skapade ett konto för att man till slut inte kunde skriva som gäst, utan man måste vara medlem. Så det har varit längre än så.
 
Tror sedan 1998, men jag har haft minst två andra nick. Det nuvarande kan inte vara äldre än 2005 för då föddes den hund som är original-Myrten.
 
Jag har hängt här sen minst sen 2000, men vet att alla gamla fick som startdatum 2001 efter en krasch i systemet. Jag tror att jag skapade mitt konto redan -98 eller -99 med tanke på att det är efter en häst jag hade då. Hästen hette något annat men kallades alltid snurrfian för hon var lite väl ombytlig i humöret.
 
Det är länge sen jag skrivit något på Bukefalos. Var med redan på stallet tiden. Blev uppmärksammad att min användare har funnits på Buke i hela 19 år. Känns som en evighet. Kanske vi som träffades för ca 20 år sen stråla ihop när pandemin är över? Vilka var med då och är fortfarande aktiva som medlemmar?
/Gumman
Jag var med på Stallettiden, men vet inte när jag gick med.
Kan man se det någonstans?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2
Svar
28
· Visningar
2 921
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 175
Senast: Lazy Lady
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 748
Senast: Buzzter
·
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit här på bukefalos i ungefär två och ett halvt år tror jag. Och ett av dom första inläggen som jag gjorde var om att jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp