hur länge löper dom?

N

nemi_baby

min tik på 10 månader har börjat löpa. har skaffat henne ett tikskydd, funkar kanon, men hur länge löper dom? hon började i torsdags och blöder ganska mycke.. men inte överdrivet mycket.:confused:
 
Sv: hur länge löper dom?

Det är lite olika, men mina yngsta tikar har löpt ungefär 3 veckor. Den äldsta löpte bara 2 veckor.

//E
 
Sv: hur länge löper dom?

lady_vip skrev:
Det är lite olika, men mina yngsta tikar har löpt ungefär 3 veckor. Den äldsta löpte bara 2 veckor.

//E
oj oj så länge? nemi är min första egna hund, så jag vet inte riktigt. men det kan vara över en vecka då? där ser man...
 
Sv: hur länge löper dom?

Min förra hund tillverkades på 31 dygnet efter löpets start - dom trodde faran var över. Som tur var så var både far o mor avelshundar av samma ras även om modern var lite för gammal.
 
Sv: hur länge löper dom?

hmm, då kan jag inte sluta ora mej för det då. hon har en hankompis hon brukar umgås med, men sån tur är så är hon skyddad..*puh*...
 
Sv: hur länge löper dom?

Dom löper i 2-3 veckor cirka....men jag skulle inte råda dig å låta henne leka med en okasterard hane, olyckor händer så lätt
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur vet man att tiken har slutat löpa? Min tik fick sitt första riktiga löp för 2 veckor sen, hon slutade blöda efter ca 9 dagar och nu...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Min tik började löpa (första löpet) den 16/1. Efter tio dagar slutade hon blöda. Nu nästan en månad efter löpet började så har...
Svar
10
· Visningar
564
Senast: Dillen
·
Övr. Hund Är äntligen i livet där jag kan skaffa valp igen (schäfer). Har kontakt med en uppfödare som planerar att para deras tik med en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 582
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Hej, är det vanligt att en tik börjar löpa och sedan slutar blöda? Igår kväll så var det blod när jag torkade och tänkte att hon börjat...
Svar
3
· Visningar
503
Senast: Lillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp