Hur länge tar det innan man vet om en ny säng är ”rätt”?

Som jag har förstått det så bör man även ta hänsyn till sin vanligaste liggställning när man väljer madrass etc. Tex sover man oftast på mage så ska man inte ha samma som om man oftast sover på rygg.
 
Märker stor skillnad mellan gamla och nya bäddmadrassen. Den gamla var memoryfoam så jag svettades typ ihjäl hela somrarna. Nuvarande är i latex och ull(?) och väldigt sval, sover t.o.m. med täcke fortfarande fastän det är runt 25 grader inne.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 236
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 980
Senast: Alexandra_W
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 145
Övr. Katt Som rubriken säger. Hur lång tid kan man ungefär säga att det tar innan en ny katt och den gamla kommer överens? Eller snarare, hur...
2
Svar
23
· Visningar
25 675
Senast: Celija
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp