Hur lång tid tar det?

Snovit11

Trådstartare
Hur lång tid tar det från det att man har beställt licens till ponnyn/hästen och en själv till att man får den? :)
 
Sv: Hur lång tid tar det?

Brukar bara ta ett par dagar innan det kommer in i TDB. Du får ju ingen fysisk licens längre.
 
Sv: Hur lång tid tar det?

Vill man snabba på processen så ser man till det finns pengar på TDB-kontot samt att man scannar in kopiorna på passet och bifogar i anmälan som PDF-fil

Då har jag fått igenom licensen på ett par timmar ett flertal ggr och jag har anmält många hästar då jag fixar licenser till ridskolan

Till dig själv går den igenom på en gång om du har pengar på kontot och klubben valt godkänna ansökan automatiskt. Har klubben valt manuell godkännande så beror det på den som administrerar i klubben
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

AFU
Skola & Jobb Hur lång tid tar det att få svar på en arbetsförmågeutredning? Jag hade min sista gång i måndags.
Svar
5
· Visningar
471
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 331
Senast: Freazer
·
Dressyr Onödig flams fråga 😁 Hur långa är ni och hur höga är era hästar?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 235
Fordon Jag behöver fräscha upp bilens säten (tygsäten). Kommer hyra en sån där textil-/mattvättsmaskin och en av de som ska ge torrast...
Svar
10
· Visningar
370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp