Hur lång tid tar det?

S

Sammets_rosa

..att få sin Appaloosa Prestige omvärmd och därmed ändrad bomvidd? Någon som har gjort det? Vet ju att man får skicka iväg dem, men hur lång tid tar denna procedur innan sadeln är hemma igen?

A

AnetteJT

Bommen ändras på max ett dygn.
(Tar effektivt mycket kortare tid)
Sen har du ju transporten att plussa på.

N

nipa

Förrut skulle ju sadlarna skickas till Italien men jag tror att de kan fixa bommen i Uppsala och då lär det ju inte ta speciellt lång tid. 1-2 veckor max

F

favoritponny

Sadeln lämnas in till butik med Appaloosas sortiment. Dom skickar till Equality Line i Hammarö för omvärmning av bommen bör inte ta mer än ett par veckor!

Liknande trådar

Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: mily
·
Övr. Hund När jag kom hem från jobbet nu ikväll kom ett sms om att ett paket jag beställt med fryst färskfoder (24x500g) kommer att leveraras...
Svar
3
· Visningar
270
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Hur lång tid brukar det ta innan ens MH kommer upp på avelsdata? Jag såg en hund få upp resultat bara en vecka efter att det gjordes så...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Fetaost
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar